Херсонський заклад дошкільної освіти № 3 Херсонської міської ради

 





Корисні посилання

  • Мінестерство освіти і науки України
  • Шановні батьки! Для комфортного відвідування дитиною дитячого садка

    просимо вас дотримуватися таких правил:

    • Запізнення — завжди стрес для дорослих і дітей. Будь ласка, приходьте вчасно!
    • Проводжайте дитину до групи та передавайте особисто в руки педагогам.
    • Ідучи додому, обов’язково повідомте про це вихователя.
    • Якщо у вашої дитини поганий настрій, обговоріть її стан з педагогом.
    • Заходчи, будь ласка, чистіть взуття та зачиняйте за собою вхідні двері.
    • Допоможіть своїй дитині вранці роздягнутися, акуратно скласти речі в шафу. Простежте, щоб дитина завжди була чистою, акуратною та по сезону одягненою.
    • Простежте, щоб у дитини були чисті та коротко підстрижені нігті.
    • Дайте дитині із собою носовичок.
    • У шафі дитини має бути завжди запасний одяг для групи. Восени та навесні просимо приносити запасний верхній одяг і взуття для прогулянок.
    • Щоб запобігти втраті або обміну речей, позначте білизну, одяг і взуття своїх дітей.
    • Простежте, щоб у кишенях дитини не було гострих, ріжучих предметів.
    • Не давайте дитині з собою жувальну гумку, солодощі тощо.
    • О 9:00 починаються заняття, тому переконливо просимо вас: якщо ви прийшли, коли заняття розпочалося, допоможіть дитині роздягтися, і нехай ваш малюк тихо приєднається до дітей.
    • Якщо ви хочете бути присутніми на занятті, попередьте про це адміністрацію ЗДО та ознайомтеся з правилами відвідування занять.
    • Не відволікайте педагога під час занять, усі проблеми ви зможете обговорити у зручний час — вранці до 8:30, у другій половині дня після 16:00; а також на індивідуальних консультаціях у спеціально призначений час.
    • Для занять фізкультурою та музичних занять дитині знадобиться футболка, шорти, шкарпетки, чешки в окремому мішечку.
    • Пам’ятайте: іграшка дитини — іграшка для всіх. Вона може зламатися.
    • У нашому дитячому садку обов’язковими є всі батьківські збори та індивідуальні консультації. Якщо з об’єктивних причин ви не зможете прийти, попередьте педагогів заздалегідь.

    Шановні батьки!

    • У разі виникнення в дитини симптомів отруєння (блювота, пронос) або симптомів ГРВІ (кашель, температура, нежить) звертатися на прийом до дільничного педіатра. До дитячого садка дитина не приймається.
    • Якщо ваша дитина занедужала, просимо до 8:00 повідомити старшу медсестру ЗДО або свого вихователя.
    • Після хвороби дитина приймається в дошкільний заклад за наявності медичної довідки. Якщо дитина не відвідувала заклад понад два тижні, необхідно додати шкребок на ентеробіоз.

    Пам'ятка батькам дитини дошкільного віку

    Виховуємо у дошкольника свідоме ставлення до себе

    • Привчаємо тдитину уважно ставитися до себе, виявляти інтерес до своїх особливостей, станів, якостей, поведінки, результатів праці тощо.
    • Вправляємо в умінні спостерігати за собою в різних життєвих ситуаціях, порівнювати різні враження про себе, радіти більшості з них.
    • Надаємо перевагу запитальній формі звернень до дитини: "А ти як вважаеш?", "Якої ти думки про це?", "Ти зі мною згоден?", "Чому так?", "Чому ні?" тощо.
    • З розумінням ставимось до намагань малюка з'ясувати в дорослого, чому слід виконувати те чи інше завдання, яка з цього користь для нього самого та інших людей.
    • Культивуємо самостійну поведінку: прийняття власного рішення, відповідальність за його наслідки, об'єктивну оцінку результатів своєї праці, якостей, вчинків, надання комуь-чомусь переваг та відмова від них.
    • Надаємо часом дошкільникові можливість самому обирати вид діяльності, складність варіанта та спосіб виконання, манеру оформлення кінцевого продукта.
    • Привчаємо виробляти прогностичне та ретроспективне самооцінне судження, сприяємо формуванню позитивного образу - Я, підтримуємо віру дитини в себе, висловлюємо довіру до її можливостей та намірів.
    • Заохочуємо робити припущення, обгрунтовувати та висловлювати власну думку.
    • Завжди відповідаємо на запитання дитини, не уникаємо складних, незручних для себе.
    • Надаємо вихованцю можливість усамітнитися, засередитися на своїх думках і переживаннях, поважаємо його прагнення розпорядитися собою на власний розсуд.

    Плекаємо мовлену особистість

    • Дбаємо про розвиток мовленої особистості, намагаємося не уподібнювати зайняття з мови урокам.
    • Ставимося до слова не лише як до інструмента відтворення почутої від дорослого мови, а як до дійства розкриття свого внутрішнього світу, свого ставлення до людей, що навколо та самої себе.
    • Пам'ятаємо: слово - категорія індивідуальна, різні характеристики мовленнєвої діяльності притаманні дівчаткам та хлопчикам, "жвавчикам" та "млявчикам", розкутим та сором'язливим малюкам.
    • Диференціюємо поняття "мова" та "мовлення"; надаємо приоритет мовленнєвому розвитку дошкільнят, навчаємо їх висловлюватися, передавати словом різноманітні життєві враження.
    • Намагаємося не вказувати щоразу дитині на мовленнєві недоліки та вади, повсякчас виправляти недоречності або помилки: мова - не самоціль, а важливий засіб спілкування.
    • Не орієнтуємося на активний словник як на основний показник мовленнєвого розвтику дошкольника. Пасивний словник може лишитися неоціненним, тоді як саме він є важливим показником особистісного ставлення вихованця.
    • Розвиваємо мовленнєву особистість у широкому життєвому контексті.
    • Не центруємося на проблемі "навчити читати", бо ж навченний не означає "розумніший" чи "щасливіший" за інших. Якщо дитина схильна до читання - вчимо її цього та радіємо разом з нею; не хоче - терпляче чекаємо, заохочуємо, запрошуємо, не вдаємося до примусу. Головне - розуміти, що навчаються читати усі, а от чи полюбить дитина читати, чи зможе винисти для себе щось корисне з примусового читання?

    Сприяємо фізичному зростанню дошкільника

    • Пов'язуємо фізичне не лише з розвитком м'язів, а й з предметно-практичною діяльністю дитини.
    • Спокійно розглядаємо разом з дитиною людьське тіло, повідомляємо елементарну інформацію про призначення різних його частин, органів.
    • Говоримо дитині правду (адаптовану для віку) про зародження нового життя, призначення статєвих органів, про взаємини чоловіка та жінки, навчаємо диференціювати статєву належність людини.
    • Навчаємо малюка орієнтуватись в основних ознаках здоров'я та хвороби, самостійно виявляти їх, повідомляти дорослому про нездужання та неблагополуччя.
    • Вчимо орієнтуватися в безпечному-небезпечному, корисному-шкідливому, для життя і здоров'я; обігруємо непрості життєві ситуації, пропонуємо дитині апробувати елементарні способи виходу з них.
    • Виховуємо основні фізичні якості: вправніть, витривалість, доступні вікові силу та швидкість, схильність до рухової активності.
    • Підтримуємо інтерес дитини до здорового способу життя, виробляємо в неї звички протистояти нездоровим впливам.
    • Привчаємо розуміти значення міцного здоров'я, виховуємо бажання берегти, підтримувати, доступними способами поліпшувати його.

    Громадянське виховання

    Обов'язок - громадянська необхідність відповідати за свої дії, вчинки. Видатний німецький мислитель Г. Гегель відокремив чотири різновиди обов'язків:

    • Обов'язок перед самим собою;
    • Перед сім'єю;
    • Перед державою;
    • Перед іншими людьми.

    Які  ж обов'язки мають діти, чи взаємопов'язані права та обов'язки? От на що пропонував звернути увагу видатний педагог В. Сухомлинський:

    Десять НЕ МОЖНА Сухомлинського:

    • не можна байдикувати, коли всі працюють;
    • не можна сміятися над старістю;
    • не можна вступати в суперечки з дорослими;
    • не можна виявляти невдоволення через те, що в тебе немає якоїсь речі;
    • не можна допускати, щоб мати давала тобі те, що вона не може дати собі;
    • не можна робити те, що засуджують старші;
    • не можна залишати літню людину самотньою, якщо в неї немає нікого, крім тебе;
    • не можна збиратися в дорогу, не спитавши дозволу дорослих;
    • не можна сидіти обідати, не запросивши старшого;
    • не можна чекати, доки з тобой привітається старший, ти повинен привітатися першим